Ανεξάρτητο Service και Τεχνική Υποστήριξη για τα Apple Mac, 7 Ημέρες την Εβδομάδα 10:00-20:00 > 6932469656



Why we can't trust Apple



https://creativegood.com/blog/22/why-we-cant-trust-apple.html

The Ugly Truth About Apple's Secret Police Force

Προσωπικά δεδομένα: Πληροφορίες που σας αφορούν ανταλλάσσονται στο Διαδίκτυο 376 φορές την ημέρα!



Η βιομηχανία διαδικτυακής διαφήμισης κατηγορείται για την «μεγαλύτερη παραβίαση δεδομένων που έχει καταγραφεί ποτέ».

Δεδομένα για κάθε ευρωπαίο χρήστη του Διαδικτύου ανταλλάσσονται από εταιρείες της διαφημιστικής βιομηχανίας εκατοντάδες φορές κάθε μέρα, αποκαλύπτει έκθεση μη κυβερνητικής οργάνωσης, η οποία έχει ξεκινήσει νομικό αγώνα κατά της «επικής» παραβίασης της ιδιωτικής ζωής.

Κάθε φορά που ανοίγετε μια εφαρμογή ή ιστότοπο, μεσάζοντες της διαφημιστικής βιομηχανίας ποντάρουν σε πλειστηριασμούς πραγματικού χρόνου για μια θέση προβολής στην ιστοσελίδα που εμφανίζεται. Η διαφήμιση που τελικά θα δείτε αποφασίζεται με βάση τις προηγούμενες αναζητήσεις σας, το είδος της συσκευής σας και το πού βρίσκεστε, μεταξύ άλλων δεδομένων.

Η διαδικασία αυτή ονομάζεται RTB (Real Time Bidding, προσφορά πραγματικού χρόνου) και συντηρεί μια βιομηχανία ύψους 117 δισεκατομμυρίων δολαρίων το χρόνο, εκτιμά στην έκθεσή της η οργάνωση 
Irish Council for Civil Liberties (ICCL).

«Κάθε μέρα η βιομηχανία RTB παρακολουθεί τι κοιτάζετε, όσο προσωπικό ή ευαίσθητο κι αν είναι αυτό, και καταγράφει το πού πηγαίνετε. Είναι η μεγαλύτερη παραβίαση δεδομένων που έχει καταγραφεί ποτέ. Και επαναλαμβάνεται κάθε μέρα» δήλωσε ο δρ Τζόνι Ράιαν της ICCL.

Οι προσφορές υποβάλλονται από μεσάζοντες που εξυπηρετούν τις διαφημιστικές εταιρείες, χωρίς συμμετοχή των ίδιων των διαφημιζομένων. Τα δεδομένα που αγοράζονται και πωλούνται για την προβολή στοχευμένων διαφημίσεων περιλαμβάνουν ορισμένες τεχνικές λεπτομέρειες για τη συσκευή του χρήστη, όχι όμως και δεδομένα που επιτρέπουν την ταυτοποίηση του χρήστη.

Toυλάχιστον θεωρητικά. Στην πράξη, όμως, τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών μπορούν σε ορισμένες περιπτώσεις να βγουν στη χώρα. Όπως επισημαίνει το 
Bloomberg, το οποίο αποκάλυψε πρώτο την έκθεση, τουλάχιστον ένα διαφημιστικό δίκτυο έχει παραδεχτεί ότι παραχώρησε δεδομένα σε αμερικανικές κυβερνητικές υπηρεσίες για την παρακολούθηση κινητών τηλεφώνων χωρίς ένταλμα.

Σε ένα άλλο περιστατικό, η υπηρεσία γκέι γνωριμιών Grindr αποκαλύφθηκε 
ότι έστελνε σε διαφημιστικά δίκτυα το γεωγραφικό στίγμα των χρηστών, τις διευθύνσεις IP, τις ηλικίες και το φύλο των χρηστών της.

Βασικά ευρήματα της νέας έκθεσης:
  • Δεδομένα για τις διαδικτυακές συνήθειες των ευρωπαίων χρηστών της Googleανταλλάσσονται 71 δισεκατομμύρια φορές ανά έτος.
  • Αυτό σημαίνει ότι πληροφορίες που αφορούν τον μέσο ευρωπαίο χρήστη ανταλλάσσονται 376 φορές την ημέρα.
  • Στις ΗΠΑ η κατάσταση είναι χειρότερη, με τα δεδομένα των χρηστών της Googleνα ανταλλάσσονται 107 τρισεκατομμύρια φορές κάθε χρόνο. Τα δεδομένα του μέσου αμερικανού χρήστη ανταλλάσσονται 747 φορές την ημέρα.

Ωστόσο τα πραγματικά νούμερα είναι πολύ υψηλότερα, καθώς η έκθεση βασίστηκε μόνα σε δεδομένα της 
Google και όχι άλλων εταιρειών του διαδικτύου όπως η Meta Platforms και η Amazon. Τα δε δεδομένα της Google είναι διαθέσιμα στη βιομηχανία, δεν γνωστοποιούνται όμως στους χρήστες.

Όπως σχολίασε το Bloomberg, «αν βλέπαμε τις εξατμίσεις των προσωπικών δεδομένων μας όπως βλέπουμε την ατμοσφαιρική ρύπανση, θα βρισκόμασταν τυλιγμένοι σε ένα σχεδόν αδιαπέραστο μέσο που γίνεται πυκνότερο όσο περισσότερο αλληλλεπιδρούμε με τα κινητά μας.

Η ICCL έχει υποβάλει καταγγελία για τη βιομηχανία RTB στη βρετανική Επιτροπή Προστασίας Δεδομένων.

Πηγή

Το iLinux OS ταράζει τα νερά με Time Machine Backup Server και Servers εύκολους στην χρήση!

Η αναβάθμιση 2.29 του iLinux OS έφερε πολλές βελτιώσεις στην ευκολία χρήσης, αλλά αυτή που ξεχωρίζει είναι ο Time Machine Backup Server και το πανεύκολο περιβάλλον διαχειρίσεως των Servers!




















Πώς ο Στιβ Τζομπς «έκλεψε» το iPhone από τη Cisco



Ο Στιβ Τζομπς γνώριζε καλά ότι το όνομα iPhone ανήκε στη Cisco. Πριν από την παρουσίαση του smartphone του, είχε τηλεφωνήσει στον Τσαρλς Τζιανκάρλο, τότε στέλεχος της Cisco, για το θέμα.  

Φορώντας την «στολή» του τζιν και μαύρου ζιβάγκο που δημιούργησε «σχολή», ο συνιδρυτής της Apple, Στιβ Τζομπς ανέβηκε στη σκηνή του συνεδρίου Macworld στο Σαν Φρανσίσκο πριν από ακριβώς 15 χρόνια για να παρουσιάσει αυτό που περιέγραψε σαν «μία επαναστατική συσκευή… που αλλάζει τα πάντα». Μπορεί να μην ήταν μετριόφρων, είχε όμως δίκιο. 

«Ένα iPod, ένα τηλέφωνο και μια συσκευή που επικοινωνεί με το ίντερνετ. Ένα iPod, ένα τηλέφωνο (phone)… Το πιάνετε; Αυτές δεν είναι τρεις διαφορετικές συσκευές, αυτή είναι μία συσκευή και την ονομάζουμε iPhone», είπε. Ήταν η γέννηση του πιο επιτυχημένου προϊόντος στη σύγχρονη ιστορία της τεχνολογίας.

Αυτό που λίγοι γνωρίζουν είναι η Apple δεν είχε τη στιγμή εκείνη τα δικαιώματα του ονόματος iPhone. Αυτά ανήκαν στην Cisco, η οποία είχε κατοχυρώσει το συγκεκριμένο brand name το 2000 (όπως και το «IOS»), αφότου εξαγόρασε μία εταιρεία που ονομαζόταν Infogear. Μάλιστα, η Infogear πουλούσε συσκευές τηλεφώνων υπό την ονομασία iPhone για καιρό. 

Ο Στιβ Τζομπς γνώριζε καλά ότι το όνομα iPhone ανήκε στη Cisco. Πριν από την παρουσίαση του smartphone του, είχε τηλεφωνήσει στον Τσαρλς Τζιανκάρλο, τότε στέλεχος της Cisco, για το θέμα.  

«Ο Στιβ με πήρε και είπε ότι ήθελε να το χρησιμοποιήσει», θα θυμόταν αργότερα ο Τζιανκάρλο. «Δεν μας πρόσφερε κάτι ως αντάλλαγμα. Ήταν σαν μια υπόσχεση ότι θα ήταν ο καλύτερος φίλος μας. Και εμείς είπαμε: ‘Όχι, σκοπεύουμε να το χρησιμοποιήσουμε’». 

Ο Τζομπς ρίσκαρε, ανακοινώνοντας το όνομα iPhone έτσι και αλλιώς. 

Την επόμενη ημέρα, η Cisco κατέθεσε αγωγή, με τις δύο εταιρείες να λύνουν τη διαφορά αυτή μέσω ενός ασαφούς συμβιβασμού λίγο αργότερα. 

Εκ των υστέρων, όμως, η απόφαση του Τζομπς να ανέβει στη σκηνή και να παρουσιάσει ένα προϊόν που θα έκανε πάταγο με ένα όνομα που δεν του ανήκε, ήταν σίγουρα ένα από τα μεγαλύτερα ρίσκα στην ιστορία του branding. 

Και δικαιώθηκε. Ο οραματιστής επιχειρηματίας μίλησε εκείνη την ημέρα για ένα «επαναστατικό και μαγικό προϊόν που είναι κυριολεκτικά πέντε χρόνια μπροστά από οποιοδήποτε άλλο κινητό τηλέφωνο». 

Έξι μήνες αργότερα, χιλιάδες καταναλωτές έκαναν ουρές έξω από τα καταστήματα της Apple, για να είναι ανάμεσα στους πρώτους που θα έπαιρναν στα χέρια τους το iPhone. 

Το μοντέλο των 4GB κόστιζε 499 δολάρια και εκείνο των 8GB πωλούνταν αντί 599 δολαρίων. 

Τον Νοέμβριο του 2007, όταν είχαν ήδη πουληθεί περισσότερα από 1,4 εκατ. iPhones, το περιοδικό Time του έδωσε τον τίτλο της εφεύρεσης της χρονιάς.  

Το iPhone άρχισε να πωλείται σε μέρη της Ευρώπης κοντά στα τέλη του 2007 και σε μέρη της Ασίας το 2008. Τον Ιούλιο του 2008, η Apple εγκαινίασε το App Store. 

Το 2012, πέντε χρόνια από το ντεμπούτο του iPhone, είχαν ήδη πουληθεί πάνω από 200 εκατ. συσκευές. 

Το iPhone μετέτρεψε την Apple σε μία από τις πιο επιτυχημένες επιχειρήσεις που υπήρξαν ποτέ, καθώς πριν από μερικές ημέρες έγινε η πρώτη που έσπασε το φράγμα των 3 τρισ. δολαρίων κεφαλαιοποίησης.

#cancel_shopflix: Οι χρήστες του Skroutz.gr αντεπιτίθονται!




https://twitter.com/hashtag/cancel_shopflix

#Cancel_Skroutz: Σωρεία καταγγελιών στα social media για διαδικτυακές απάτες



ΠΗΓΗ: in.gr


Δεν έχουν τέλος τα παράπονα και οι καταγγελίες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας σχετικά με σωρεία διαδικτυακών απατών που γίνονται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Skroutz.

Οι καταγγελίες είναι εκατοντάδες στα social media, ενώ το hashtag #cancel_skroutz βρίσκεται ανάμεσα στα trends στο Twitter.

Όλο και περισσότεροι πελάτες παραγγέλνουν από μικρά «ηλεκτρονικά» καταστήματα που λειτουργούν κάτω από την ομπρέλα της Skroutz και εξαπατώνται.

Οι περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται κατά της Skroutz, κατηγορώντας την εταιρεία για ελλιπές πλαίσιο ασφαλείας και για απουσία ελέγχου με τα καταστήματα τα οποία συνεργάζεται.

Μάλιστα, ένας χρήστης του διαδικτύου φαίνεται να παρήγγειλε κάτι μέσω της Skroutz και το προϊόν που έλαβε ήταν ιμιτασιόν.

«Η υποστήριξη της Skroutz… σφυρίζει κλέφτικα» τονίζει ένας καταναλωτής στα social media, «πίσω από μια αγορά μπορεί να κρύβονται απατεώνες. #cancel _Skroutz», αναφέρει άλλος.

Καταγγελία – κόλαφος κατά της Skroutz για εξαπάτηση πελατών!


ΠΗΓΗ: in.gr





Ηλεκτρονικό κατάστημα που λειτουργεί μέσω της Skroutz δεν έστειλε προϊόντα που αγόρασαν καταναλωτές και πλήρωσαν με κάρτα!

Κόλαφος για την γνωστή εταιρεία Skroutz που δραστηριοποιείται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, προκαλούν οι σοβαρές καταγγελίες καταναλωτών για αγορές προϊόντων που δεν έγιναν ποτέ, παρά το γεγονός ότι πληρώθηκαν κανονικά με κάρτα.

Η εταιρεία Skroutz, την οποία εδώ και χρόνια εμπιστεύονται χιλιάδες καταναλωτές, βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο καθώς από αυτές τις καταγγελίες καθίσταται πλέον σαφές ότι υπάρχει παντελής έλλειψη εμπιστοσύνης για την πλατφόρμα.

Κι αυτό διότι, όπως όλα δείχνουν, μικρά «ηλεκτρονικά» καταστήματα που βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα της Skroutz, εξαπατούν τους πελάτες τους. Οι καταναλωτές κατά γενική ομολογία στρέφονται κατά της Skroutz γιατί αυτήν γνωρίζουν κι αυτήν εμπιστεύονται ως εταιρεία που προωθεί τα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Εξαλλοι καταναλωτές μιλούν για προσπάθεια απόκρυψης απάτης και για προσβλητικές συμπεριφορές, για έλλειψη συνεργασίας από την πλευρά της Skroutz.

«Η υποστήριξη της Skroutz… σφυρίζει κλέφτικα» τονίζει ένας καταναλωτής.

«Πίσω από μια αγορά μπορεί να κρύβονται απατεώνες. #cancel _Skroutz», αναφέρει άλλος.

«Το 365shop» το οποίο συνεργαζόταν με την skroutz κατακρατούσε παραγγελίες μηνών και πλέον οι υπεύθυνοι εξαφανίστηκαν. Παρ’ όλο που φαίνεται να είχαν γίνει αρνητικές κριτικές για την skroutz ποτέ δεν τις δημοσίευσε δίνοντας χρόνο στους απατεώνες», καταγγέλλει άλλος παθών.

«Το support του skroutz γενικολογεί. Συμπέρασμα, κλικ σε κατάστημα μέσω του skroutz είστε εντελώς απροστάτευτοι», λέει άλλος.


Η ιστορία έχει ως εξής:

Οι καταγγελίες φαίνεται να ανέρχονται σε εκατοντάδες και αφορούν την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, γνωστή ως κατάστημα “365shop” με την οποία η διάσημη πλατφόρμα Skroutz είχε εδώ και χρόνια στρατηγική συνεργασία.

Όπως προκύπτει από πολλά ελληνικά φόρουμ, η εταιρεία λάμβανε παραγγελίες που έλεγε πως θα παραδώσει σε 4-10 ημέρες τα προϊόντα, ωστόσο αυτά δεν έφταναν ποτέ στον προορισμό τους.

Στο βίντεο που ανάρτησε στα social media ένας από τους καταναλωτές που εξαπατήθηκαν, περιγράφεται η ιστορία του. Όπως τονίζει ο νεαρός, παρήγγειλε μια τηλεόραση από το ηλεκτρονικό κατάστημα “365shop”, το οποίο βρίσκεται μέσα στην Skroutz. Ο νεαρός τονίζει ότι ουδέποτε θα έκανε τη σχετική αγορά αν δεν ήταν μέσω της Skroutz και για το λόγο αυτό πλέον αξιολογεί αρνητικά και καταγγέλλει την πλατφόρμα.

Στην ιστορία που περιγράφει γίνεται λόγος για μια αγορά που εξοφλήθηκε αλλά που ποτέ ο ίδιος δεν παρέλαβε το προϊόν. Η “365shop” έκλεισε μάλιστα την σελίδα του και «κατέβηκε» και από το Facebook ενώ δεν απαντούσε στις κλήσεις που έκανε ο πελάτης.

Απευθυνόμενος στην Skroutz το μόνο που τον συμβούλευσαν είναι να καταθέσει μήνυση, δηλαδή να ξοδέψει κι άλλα χρήματα, κι αν θα έβρισκε το δίκιο του με την αγορά της τηλεόρασης.

Επισημαίνει δε ότι υπάρχουν δεκάδες καταναλωτές που εξαπατήθηκαν μέσω της Skroutz και από το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Ουσιαστικά και με την ανοχή της Skroutz, η εταιρεία 365shop πούλησε«αέρα» πολλών χιλιάδων ευρώ σε εκατοντάδες καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα και στη συνέχεια… εξαφανίστηκε.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι είναι εκατοντάδες οι καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα που προχωρούν σε μηνύσεις.

Αλλά και στο παρελθόν η Skroutz έχει υποπέσει σε ατοπήματα σε βάρος καταναλωτών. Υπήρξαν περιπτώσεις όπου προϊόντα δεν έφτασαν ποτέ, άλλος πελάτης αγόρασε κινητό και παρέλαβε… πέτρες ενώ πολλές φορές ενώ έλεγαν ότι τα μεταφορικά είναι δωρεάν τελικά αναγκάστηκαν να πληρώσουν επιπλέον.

Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για απάτη σε βάρος καταναλωτών που πλήρωσαν με κάρτα αλλά δεν παρέλαβαν ποτέ το προϊόν, η Skroutz ουσιαστικά αποποιείται των ευθυνών της. Με ανακοίνωση που εξέδωσε επί της ουσίας προσπαθεί να απολογηθεί για τον συνεταίρο της “365shop”, για μια συνεργασία που υποστήριζε σθεναρά στο πρόσφατο παρελθόν.

Στην ανακοίνωση, αφού αναφέρεται ότι διεκόπη η συνεργασία τους, δίνει συμβουλές στους καταναλωτές που εξαπατήθηκαν και τους λέει πώς να διεκδικήσουν αποζημιώσεις, παρέχοντάς τους… συμβουλευτικές υπηρεσίες.


Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση αναφέρει:

Αναφορικά με το συμβάν με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, κατάστημα “365shop”, που έχει προκύψει τις τελευταίες ώρες και πάντα πιστοί στο όραμα μας να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στους καταναλωτές γνωστοποιούμε πως η συνεργασία μας με το συγκεκριμένο κατάστημα έχει οριστικά διακοπεί.

Να επισημάνουμε ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας (περισσότερες πληροφορίες εδώ)

Επιπροσθέτως, έχουμε ήδη επικοινωνήσει με κάθε καταναλωτή που μας ενημέρωσε για την αποτυχία ολοκλήρωσης της παραγγελίας του και παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη για τις διαδικασίες αποζημίωσης σε καθέναν από αυτούς ξεχωριστά. Καθώς συνεχώς φτάνουν καινούργια αιτήματα σε μας, τα επεξεργαζόμαστε με τη δέουσα προσοχή και συμβουλεύουμε τους καταναλωτές για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την περίπτωση.

Ειδικότερα οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας – χρεωστικής ή πιστωτικής – μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.

Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν με την μορφή κουπονιού – ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους – μέσω του Skroutz Marketplace.

Τέλος, υπενθυμίζουμε πως για τις ηλεκτρονικές αγορές, η εξόφληση μέσω κάρτας παραμένει ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής καθώς είναι και ο μόνος τρόπος που διασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων στο σύνολό τους.

Επιπλέον, θα θέλαμε να τονίσουμε πως είναι ιδιαίτερα σημαντικό όλοι οι καταναλωτές που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τις παραγγελίες τους μέσω της συγκεκριμένης επιχείρησης να προχωρήσουν σε καταγγελία με σκοπό την επίλυση του προβλήματος από τους αρμόδιους φορείς με τους οποίους είμαστε σε διαρκή επικοινωνία.

Ανακοινώθηκαν νέα iPhone, iPad και Watch!



https://www.apple.com/apple-events/september-2021/

Ink Cartridges Are A Scam!!!

Κυκλοφόρησε το πρώτο Κακόβουλο Λογισμικό για τα νέα Macs με επεξεργαστή Μ1!



Macs with Apple's M1 processor have only been around for a few months, but it didn't take long for hackers to start targeting the systems. Security researcher Patrick Wardle says he has found a malicious app that was created specifically for the powerful M1 chip.

He
wrote in a blog post that the Safari adware extension, which is called GoSearch22, was originally designed for Intel x86 processors. It appears to be a variant of the well-known Mac adware Pirrit. Wardle told Motherboard that the malware seems "fairly vanilla" — it collects user data and peppers the screen with illicit ads — but noted that its developers could update GoSearch22 with more harmful functions.

Although new Macs can still run apps designed for Intel x86 chips via emulation, many developers are creating native
M1 versions of their software. The existence of GoSearch22, Wardle wrote, "confirms malware/adware authors are indeed working to ensure their malicious creations are natively compatible with Apple’s latest hardware."

Wardle discovered the malware on
Alphabet-owned antivirus testing platform VirusTotal, where someone uploaded it in December. The researcher found that, although the platform's antivirus scanners flagged the x86 version of the adware as malicious, 15 percent of them didn't suspect the M1 version of GoSearch22 was malware. That suggests not all antivirus software is fully ready to root out malware designed for M1-based systems. Another researcher, Thomas Reed, told Wired that compiling software for "M1 can be as easy as flicking a switch in the project settings," so it seems hackers might not have to do much to adapt their malware for Apple's latest processor.

GoSearch22 was signed with an Apple developer ID in November, according to Wardle. However, Apple has revoked the adware's certificate, which will make it difficult for users to install it.

Πηγή:
https://www.engadget.com/hackers-are-already-targeting-macs-with-apples-m-1-chip-170440569.html